Mina ögon!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
I början av sommaren så började mina ögon kleta och klia. Jag kliade på dom ständigt ryvärr och det slutade med att jag hade sår på ögonlocken samt under ögonen åg inte klok ut. Tvättade med ljummet vatten oc gjorde allt för att låta bli att röra ögonen. Gick över till att tvätta ögonen med egengjort koksaltvatten. Och det blev bättre men det tog ett bra tag.
Nu är det tillbaka igen och jag har nu börjat undra om jag har drabbats av allergi. Vi har köpt oss lite marsvin under året.
Men innan så har jag haft/har problem med ögonen men aldrig sökt hjälp. Ibland så svider ögonen och känns torra. Gråter jag så gör saltet i tårarna så det svider enormt.
Kan jag ha drabbats av en ögoninfektion igen tro? Och hur behandlar jag den själv bäst?
Att tvätta med koksalt är bra.
Men eftersom det kommer tillbaka så är det väl dags att söka vård tycker jag. Om inte annat för att kolla pp om du är allergisk eller vad det kan vara.
/Maria
Jo jag får nog ta och göra det. Fast än så länge idag så verkar dom ganska ok. :-)

Gå till doktorn och få en salva eller en koll på om det är allergi. Varför har du innte gjort det?
Hatar cancer och älskar vårlökar.
#3 Ja det kan man undra, men jag drar mig för att gå. Borde gå med fler saker …. :-S