Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettnya-rön
Läst 1935 ggr
chik
0

Vad är I?

Vet inte om detta hör hemma här på Hälsa.Men ansvarig får ta bort det. Om det inte passar här..

Förstora läppar med extra från Små Tuppar som är uppföda för detta ända mål..

Länken kommer inte o ligga kvar så länge

""jag för min del har min åsikt klar i detta..

Men vad tycker du???

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
1

Jag tycker det är bedrövligt.

Det kan ju jämföras med att föda upp minkar för enbart pälsens skull men på ett sätt är det värre för detta är väl ett nytt sätt att förstora läppar eller?

Sedan är det mycket av allt smink som kommer från djurproteinet Collagen. Fast där föder man ju inte upp djuren enbart för att utvinna Collagen utan det utvinns genelrellt ur slaktade djur om jag fattat saken rätt.

/Maria

medde
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Helt galet och fruktansvärt tycker jag. Frågar inte folk vad det är dom för i sig eller bryr dom sig inte?

Men hur är det med tuppkam. Andvänds det inte vid ögonoperationer? Har för mig det, men det andvänds även tuppkam att behandla hästar med ledproblem, då man andväder hyaluronan som utvinns från tuppkam.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

chik
0

medde..Skall googla o se mer på Tuppkam.Detta är små tuppar som slaktas vi en ålder av 28vek.Enbart för tuppkammen o sen mals ner o går till Danmark""""För foderFörvånad

Tycker det är helt okej att vi kan rätta till utseende, som man är född med eller varit med om en olycka..

Men att föda upp för att de som har råd skall kunna få sina egna ider..

""Det Tycker Jag Inte""

Tack för att ni tyckte till…

Skall kanske säga att Min Dotter har gjort..Men det ångrar hon nu…En Mor som påminnerKyss

medde
2

Att andvända vissa saker för att man är född med ett handikapp som kan  rättas till är en sak,men för att man ska se ut på ett sett enbart för att uppfylla skönhetens rand tycker jag är fel.

chik
0

medde..Du tänker så..

medde
0

#5 Menas på ett negativit sätt eller posetivit?