Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1452 ggr
[Noriisen]
2011-09-25 20:23
0

tips snälla?

Hej har ngn tips på hur jag kan träna just magen och mitt fett under armarna? Glad

Några träningssätt?

Vet inte om jag la in detta rätt nu men aja chansar.

Maja2
2011-09-25 20:46
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Träna magen: crunches, båda raka och sneda , plankan är effektiv…

Träna fett på armarna går inte…

Kethy
2011-09-25 21:49
0

Magträning = core, pilates och yoga är bra sedan kan du lägga till mag övningar som tränar tvärgående magmuskelaraturen för "fettet" är det biceps och triceps övningar som gäller.

Lill-Kisse
2011-09-26 20:24
0

#1 Det går bra att träna bort det s k gäddhänget, som man har på överarmarna. Håll upp armarna rakt ut och se vad som hänger där. Det kanske är det som Noriisen menar med fett. Man får jobba med hantlar och skaffa sig slanka muskler på armarna i stället.

[Noriisen]
2011-09-26 20:30
0

#3 När jag håller upp armarna ser man inget som hänger ner betyder det då att det inte är fett jag har?

mina armar är liksom ba kraftiiiga det e det jag menar kan man träna till mindre kraftigare armar?

Lill-Kisse
2011-09-26 20:43
0

Du är väl ung med fast hull då. Gäddhänget (slappt hängande skinn)märkte jag nog inte av förrän vid 30-årsåldern ungefär.

Kraftiga armar kan vara muskler och de kan vara slanka elller mera bulliga liksom. Antagligen spelar arvet in en hel del, men man tränar olika beroende om man vill ha slanka eller kraftiga muskler. På gym kan man få tips om hur träning med handlar kan göras för det ena eller andra.

Maja2
2011-09-26 21:46
0

#3 Det var lixom det jag menade :)  Du tränar Muskler, inte fett :)