Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1291 ggr
Maria
0

Vad gör dig glad?

Hälsa och glädje hänger ju i allra högsta grad ihop så jag undrar var gör er glada?

/Maria

mongu
0

Jag blir glad av att få va med mitt lilla barnbarn. Hon är 2 år och visst är hon intensiv men ack så ljuvligt.

Det stämmer att barnbarn är livets efterrätt.Skrattande

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Maria
0

#1 Jag kan tänka mig detGlad

Det är mycket man blir glad av. Jag blir glad av engelska deckare bl.a.

Den som gick i söndags första avsnittet och hette "Vera" tyckte jag var jättebra.

/Maria

mongu
0

Ja den var bra. Gillar engelska serier.

Sen blir jag glad av att ha mina tre katter, eller två och en halv för att va korrekt.

Bara att höra dom spinna, att dom ligger och värmer mina fötter. Ja det är livskvalité.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Maria
0

#3 Håller med om att katter kan göra en glad och helt vansinnig ocksåFlört

/Maria

Karmatarerskanise
0

Jag blir glad av god mat, mamma, vänner och träning :)

[Asta]
0

Jag blir glad av att lära mig nya saker, att skapa, att bygga, att göra saker tillsammans med maken, av hunden, av vackra saker eller växter eller bara som nyss en vacker måne på himlen.

Leffe
0

Jag blir glad av många olika anledningar. Är nog för det mesta glad, men blir lycklig när jag ser andra skratta och vara glada

Maria
0

#7 Jag håller med. Det finns väl inget som smittar så som ett gott skratt från någon.

/Maria

mongu
0

Delad glädje är dubbel glädje sägs det ju och det stämmer för precis som Leffe säger så blir man glad när nån annan är glad.

En solig höstdag ger mig också glädje medan en regning blåsig dag gör mig mera deppig.

Tror vi måste bli bättre på att fånga de fina stunderna och njuta.

Ha en bra dag! Mongu.

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Min dotter är den största glädjekällan för mig.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

#10 Hon är en glädjekälla för alla

Maria
0

Det låter härligt.

/Maria

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack snälla Leffe.

#12 Det är härligt,och då hon far i gång med sitt rungande skratt, då smälter man.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mongu
0

Har hämtat barnbarnet från dagis och nyss ätit spagetti och köttfärssås. Hon ska sova hos oss inatt för hennes mamma och pappa jobbar kväll båda två.

Så härligt med en go tjej.

Nu är hon och farfar ute i skogen och tittar efter svamp.

Ha en bra dag! Mongu.

[Theriss]
0

Min son och sambo, det bästa jag har =)

Även mina djur, mina vänner och naturen är en stor glädjekälla för mig.