Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1816 ggr
mongu
0

Älskade lilla barnbarn!

Har mitt lilla barnbarn hos mig. Hennes föräldrar hjälper kompisar att flytta så då är det bättre för den lilla att va hos mig.

Det är så härligt.

Visst blir jag trött, visst får jag mycket mera ont och mera värk. Men allt det glömmer jag bort när ett par goa armar läggs runt min hals. En goding som är ca 20 månader.

Detta är helt klart livskvalitet för mig.

Allt prat om att barnbarn ska va livets efterrätt, det stämmer helt klart. Har alltid tyckt att vadå?

Så jag njuter av den lilla och vilar när hon vilar.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Maria
0

Det låter helt underbart monguGlad Jag är ju sådär lagom förtjust i barn men ens egna är ju något helt annatKyss

Passa på att njut av lilla tösen och försök att glömma dina krämpor en stund (om det går)

/Maria

chik
0

mongu..Njut o få lite Energi..För jag tror att vi kan peppa oss med det som gör livet gött..

Lena.P är jag i verkliga livet.

mongu
0

Ja jag passar på att njuta för det är härligt. Att sen kroppen idag är ilsken får jag ta och det tar jag faktiskt gärna.

För detta är livets efterrätt!

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[WX5]
0

Hoppas på framtida barnbarn. Hoppas att nån av mina tjejer vill skaffa barn så jag får gosa med dom.