Urinvägsinfektion ?
Sen i måndagskväll så började jag känna en smått svidande känsla när jag kissade, det va inte så jättefarligt i början då men med dagarna som gick så gjorde det allt mer ont och nu kan jag knappt sitta still på toan när jag kissar för det gör så fruktansvärt ont..
Jag va hos läkaren idag och lämnade urinprover men dom sa att det inte fanns några spår av UVI-bakterier, vad kan det va då? Jag har ju i princip dom symtomen som är för UVI, sveda och värk när jag kissar, illamående och ömhet omkring området där blåsan sitter, och jag får springa på toa var 5e minut nästan.
Jag har misstänkt klamydia.. men jag fattar inte hur jag kunnat få det i så fall för jag har en stadig pojkvän sen 3 år tillbaka, han va även min "första" och han har inte heller haft någon annan än mig, och han har inte några symtom alls för klamydia. Vad ska jag ta mig till? Det är jobbigt att behöva va rädd för att kissa och behöva gå på toa stup i kvarten 
Fortsätter det så tycker jag du ska vända dig till läkaren igen. Så här kan du ju inte ha det.
/Maria

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Håller med om att du ska gå till läkaren igen om inte detta ger med sig. Du lämnade prover sa du som det inte fanns tecken på bakterier i. Men det är väl bara en urinsticka som tagits då och inte nån odling förmodar jag.
Kan va så att stickan inte visar nåt fast du har UVI ändå.
Testa att dricka mycket och gärna sånt som är lite surt, citronvatten, tranbärssaft osv. Vanligt vatten är också bra för det viktigaste är att du dricker så urinvägarna spolas igenom.
Vet att det är jobbigt när det gör ont att kissa men ändå viktigt och som sagt om detta inte ger med sig snart så sök igen.
Samma gäller om du får feber, ont i ryggen, njurarna sitter så man får ont i ryggen om infektionen går uppåt. Man får ont ungefär i midjehöjd eller strax under. Njurarnas placering är högre än man tänker sig.
Krya på dig nu!
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag ska åka in till Jourläkarcentralen idag för jag har fruktansvärt ont och jag vet inte om jag kommer orka vänta tills på måndag.. för dom satte mitt urin på odling igår när jag va där så skulle dom då återkomma till mig på måndag då det förhoppningsvis kanske ger utslag på bakterier..
Jag dricker både citronvatten och tranbärsdricka så mycket jag bara kan, och jag går på toa hela tiden nu, oftare än vad jag gjorde igår till exempel.
Tack för att ni svarade o hjälpte!