Nyopererad igen
Idag har jag kommit hem efter en blindtarmnsoperation.
Det är nästan skrattretande.
Jag tyckte det räckte med huvudet
/Maria
Oj då. Tur att det gick bra med denna operation. Har själv opererat bort blindtarmen som vuxen.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja men snälla nån du nöjer dig inte med en stor operation utan måste ta en liten också
Skönt att det gått bra i alla fall. Krya på dig nu!
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Nej men lägg av! Du vill vara värst du!
Har undrat lite eftersom du inte har synts till.
Där ser man, men vad bra att dom krafsade bort den då så den inte kan jäklas en gång till
Snart får du väl lika bissar humor som mig och Chestnut, vi brukar säga när något strular att "nu kan dom väl ta en njure, halsmandlarna, blindtarmen, mjälten och allt annat som går att ta bort när dom ändå är igång" 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är rätt ska det vara så ska det vara ordentligt har du inga nageltrång också som kan vara bra attt åtgärda samtidigt Men skämt och sido krya på dig och ta det lite lungt så att du verkligen blir bra ordetligt
Håller med er alla. Väntar bara på något gallstensanfall, benbrott eller liknande
/Maria
Ta hand om dig nu tokmaja 
#6 Det fixar du lätt….men ta inte allt på en gång! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Benbrott ska du välan slippa! Du drar väl runt på rullatorn!
Bumbleboo i Tyskland finns ett ordspråk som lyder: hals och benbrott! Och det betyder något i stil önskar dig lycka till. Nej nu får det väl ändå räcka för din del! Krya på dig!
/Désirée
#10 Tack, jag nu får det räcka.
Börjar strålbehandlingen imorgon och har tagit agrafferna på magen idag så blindtarmen var i alla fall bra tajmad
/Maria