Instant slim
Någon som testat denna produkt? Funderar starkt på att beställa den. En kompis till mej använde det och gick den 7kg på 3 veckor!
Vad är det för något?
/Maria
Låter som något man bör vara försiktig med. Inget jag själv skulle använda trots att jag har många kilon som skulle behöva försvinna.
Jennie
Låter som diareé på kapsel
jag menar att det förmodligen är ett klassiskt bantningspiller som ger diareé om man äter för mycket fett, vilket gör att man snabbt tappar vikt (och vätska!).
Aha då förstår jag
/Maria
Jag skulle nog hellre satsa på Liposinol ifrån Apoteket. Litar inte riktigt på såna där internet sidor även fast jag är lite nyfiken på Acai bär.
Jennie
Jag kunde inte hitta vad det innehåller för någonting. Det står bara att det hjälper mot förbränningen och motverkar hungerskänslor.
Dessutom kostar det 400 kronor för en månad.
Det luktar lurt
/Maria
#7 Precis det jag tycker också.
Jennie
bumbleboo; ja det är riktigt konstigt att man inte kan hitta ngt om innehållet.
Har i alla fall beställt nu och hoppas att jag får hem det i veckan. Ska bli spännande att se om det fungerar! 
#10 Jag hoppas för din skull att det inte skadar din kropp.
Acaibär har jag då aldrig hört ska vara bra i bantningssyfte, däremot är min bror och hans far involverade i företaget som säljer Acai som dryck då den är fullproppad av antioxidanter och andra nyttigheter de är ju lite som blåbar fast mer koncentrerade
Hakuna matata!
har startat en blogg om hur det går. Ni som vill kan bara gå in o läsa 
Länken fungerar inte.

Vill veta hur det gick, så skulle verkligen uppskatta svar :) Och kanske en fungerande länk till din blogg :)
#14-15 Länken fungerar visst ni får bara kopiera och lägga in i webbadressfältet :) De flesta som försöker länka på iFokus har detta problemet jag ser det väldigt ofta :)
http://instantslim.blogg.se/ <-- Lägg in i adressfältet eller klicka här.
#0 Själv är jag väldigt skeptiskt till så kallade "mirakelprodukter", gillade inte alls någon sorts kosttillskott eller liknande för fettförbränning tidigare men har efter en nogrannare undersökning ändrat mig :) Fast självklart ska man hålla sig till de produkter som har innehållsförteckning för mig är det logiskt eftersom jag vägrar ge mig in på något som jag inte vet vad det är :)
Finns en del som lyckats gå ner i vikt av dessa så kallade "mirakelprodukter" men det är inte ovanligt att dessa även går upp i vikt igen förr eller senare i och med att de antagligen inte tänkt på att ändra till en sund kostvana, motionera mycket, äta rätt och regelbundet :) Då kommer deras lycka med viktnedgången vara kortvarig :)
Jag skulle som sagt aldrig ge mig in på att testa någon "mirakelprodukt" speciellt inte utan innehållsförteckning :)
Jag rekommenderar istället hederligt bantningprogram med lite hjälp av erkända kosttillskott :)
Har precis börjat använda GI metoden för att gå ner i vikt men främst för att få bort underhudsfett och minska lagringen av fett i fettcellerna då även smala människor kan få problem pga. att man har stor fetthalt i kroppen behöver inte alltid synas utåt utan vad jag förstått är väldigt individuellt och smala som större bör ha koll på :)
Sedan kombinerar jag detta med regelbundna måltider enligt tallriksmodell, dietshakes m.m. och framför allt mycket motion, så som gym och vanlig löpträning utomhus :) Vad jag förstått får man också störst fettförbränning om man aktiverar stora muskelgrupper istället för att fokusera på små precisa grupper så då passar löpning fint eller cirkelträning på gym :)
Ledsen för en del OT :) Lycka till med det du gör och jag hoppas de inte som någon tidigare sa skadar dig eller din hälsa :)
För er som undrar så funkade det inte alls på mig. Gick inte ner ett enda kg :/
#17 Det är ett sånt här tillfälle man inte ska säga "Vad var det jag sa"
/Maria
Allt kan inte funkar på alla. Min kompis håller fortfarande vikten efter pillerna ;)

Hon drog ner på godis för att hon inte var sugen, pillerna tog ju bort det. Och nej, inge mer motion än vanligt.