Skolios - söker
Jag håller på att skriva en artikel om skolios och undrar om någon har en bild på en sned rygg som jag kan få låna till denna artikel?
Tack på förhand!
Vad för sorts bild? Jag menar, jag är skoliosopererad men har ännu en ganska grov krökning. Jag kan säkert be någon att ta foton på min rygg med ärr och allt. Har gjort 2 operationer för min skolios.
Jag har 3 cd skivor med röntgenbilder men tyvärr har jag inget programm på datorn för att visa dem.
Exakt vad bilden visar är inte superpetigt. Jag behöver bara någon form av bild på en skoliosrygg, med eller utan operationsärr, vanlig bild eller röntgenplåtar - allt är välkommet. Det ska som sagt bli en artikelbild bara 
Så jag tackar och tar emot! 
Jag kan absolut ta foto på min rygg åt dig. Tyvärr är jag ju väldigt underviktig så man kanske får beskära dom lite så att folk inte får totalt fel ideer. Men jag har en vän med systemkamera så om du kan vänta några dagar på bilderna så kan jag absolut fixa. 
Toppen! Jag väntar 
Jag ska prata med tjejen med kameran. vi jobbar normalt på samma ställe men är just nu på 2 olika ställe för jag har praktik men det ska nog lösa sig.
Tack! 
Jag har lidit så med min skolios och jag har som sagt op. 2 gånger (vilket är otroligt ovanligt) samt varit ett specialfall. Skrev mitt slutarbete i gymnasiet om skolios.
Om du vill fråga något eller bara vill ha ett bollplank så pm mig. Jag vill så gärna att fler ska få upp ögonen för denna sjukdom eftersom så många lider av den i tysthet.
Har glömt att säga att jag är otroligt glad över att du gör denna artikel! 
Jag skickar dig ett PM 
Du är välkommen!
svarat dig. 
Ska försöka hinna med en tid i veckan för att fota ryggen. Fotografen sa att hon borde hinna. 
underbart! Tusen tack för all hjälp 
Tack själv för att du bringar detta till ljuset.
Jag gör vad jag kan för att lyfta fram olika besvär i ljuset och informera om dessa. 
jag skickade dig ett mejl nyss….
Du har fått svar 
Det ser bra ut