Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 4434 ggr
rebelme
0

jag bara gråter.

Min mormor fick cancer igen för ett tag sen.. ida skulle hon in och laga tänder för att få någon behandling.

pratade med morfar om hur de gick och han berättade att mormor inte ser längre. mer än när de är ljust eller mörkt Gråter jag bara gråter vet inte vart jag ska ta vägen snart. jag vet inte vem jag ska prata med eller ens vad jag ska säga.

Maria
0

Din stackare.

Kanske beror synpåverkan på tumören som din mormor har och hon ska ju opereras om jag inte fattat fel så då kanske synen blir bättre.

Kan du inte prata med dina föräldrar, din mamma och du delar ju så att säga samma sorg och oro för mormor.

Vi får hålla tummarna för mormor.

/Maria

rebelme
0

antagligen så beror de på tumörern. jag hoppas verkligen dom kan göra nåt snart åt den.

de var första gången som jag hörde på morfar att han va ledsen när han berättade.

kan kan jag nog. men om jag pratar med dom på telefon så bara gråter jag och mamma hör inte vad jag säger. har vart så dom andra gångerna. dom bor 2 mil bort. så de blir ingen resa  bara för att i de här vädret.

[YlvaP]
0

Usch det måste vara hemsk för både dig och din familj/släkt att få veta sånt. Hoppas dom kan göra något åt tumören väldigt snart.

Maria
0

Du får hålla oss uppdaterade om hur det går med din mormor.

/Maria

rebelme
0

jag skriver lite om de i en tråd på cancer sidan.

pratade med min mamma förut hon visste inte om att mormor inte såg :/ hon hade pratat med morfar igår men han hade inte sagt nåt. jag tror inte han vill säga nåt heller :/