SPA behandlingar
Mamma bjuder med mig på en spa weekend. Det finns en massa behandlingar att välja mellan och jag undrar om någon här inne har varit på lerbehandling och att bada i saltvatten med sjögräs?
Jag har själv aldrig badat "tångbad" men känner flera som säger att det är ljuvligt.
/Maria
Funderar på att välja det som en behandling, låter spännande :)
Å underbart att få åka på en spaweekend
/Maria
Ja, speciellt när det är med mamma :) Min bästa vän! Hon behöver en liten paus i vardagen!
Så skönt för er båda
/Maria
Jag har varit på tångbad på Tallmogården, det kändes yxigt att inför en främmande människa, klä av sig naken och stiga ner i ett badkar, men det var såååå himla skönt att ligga där!
Lerbehandling har jag däremot aldrig testat, dock en helkroppsskrubbning, den var också urskön. När hela skrubbningen var avklarad blev jag ingniden med någon härlig kräm och sedan inlindad i filtar och handdukar så jag blev som en kokong. Där fick man sedan ligga och slappna av ett tag, tror jag somnade till. Otroligt avslappnande och underbart.
Jag har testat en lerbehandling. Hade någon typ av lera insmord på hela kroppen (dock inte de privata delarna såklart), samt hårbotten. Det var skönt, men ack så svårt att tvätta av all lera efteråt
Jennie