Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 4718 ggr
Maria
0

Fritidsintressen

Har ni några fritidsintressen som gör att ni mår bra?

/Maria

fibro
0

Skogspromenader, gärna plocka svamp också, umgås med barn och barnbarn, se en bra film, schoppa Skrattande

[Sisa]
0

Skogspromenader säger jag med! Särskilt nu till hösten då man kan njuta av alla vackra färger och den höga luften…ger mycket energi! Gillar också att dansa, men det blir inte så ofta numera…Glad

Anders 50
0

Jakt.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Karmatarerskanise
0

Matlagning

Maria
0

Håller med HeraGlad Matlagning är något jag gillar. Dessutom gillar jag att odla och älskar blommor av olika slag.

Mina katter är ju en del av "familjen" men djur är ett stort intresse och natur också.

En slappis som jag är så älskar jag att läsaFlört

/Maria

Anders 50
0

#5 Att du är intresserad av odling och katter har vi ju sett bevis på i dina bilder! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

DesK
0

Matlagning, bakning, hundar, fotografering och jag läser rätt mycket Glad

/Désirée

Maria
0

#6 Haha, ja ingen stackare har väl undgått detSkrattande

/Maria

piri-piri
0

Träna, promenera, läsa och shoppa

Leffe
0
Bergspuman
0

Träna, umgås med goda vänner, matlagning, shoppa, lösa korsord och spela piano!

pwestermark
0

Jag har alltid haft många intressen men nu är de rätt få. Men att sjunga i kör,spela piano var mina största intressen dom yngre. Nu är det shopping,familjen och att blogga som jag trivs lite extra med .

Maria
0

#12 Sjunga i kör är sååå roligt. Det har faktiskt jag också gjortGlad

/Maria

[SvenA]
0

I fokus och läsa ljudböcker tyvärr är det inte mycket mera jag klarar av numera

Men förut var det släktforskning och foto som var dom stora fritidsintresserna och även motorsporten tog en hel del tigd

Men numera så blir det mest att föra en aktiv handikappolitik och då framförallt synskadefrågor och rörelsehinderfrågorna eftersom det är dom grupperna som har svårast att få den praktiska hjälpen man kan vbehöva om man har dessa funktionshinder och är i behov av praktisk hjälp av en annan person för att överhuvudtaget kunna leva ett aktivt liv med värdighet

Tyvärr är det alldeles för få mäniskor som aktiverar sig i dessa viktiga frågor för vår framtid

Maria
0

Tyvärr så är de flesta människors fritidsintressen mer av egocentrisk art. Jag tänker bara på mig självFlört

/Maria

[SvenA]
0

Tyvärr har det blivit så i dagens samhälle

Halvdansken
0

Trädgården och att läsa är nog det som jag tillbringar mest tid med utanför jobb.

Hatar cancer och älskar vårlökar.