Gått ner 5 kilo
Jag känner mig så fruktansvärt nöjd med att ha gått ner 5 kilo sedan i januari.
Nu kommer jag i mina sommarjeans igen.
/Maria
Vad härligt, grattis!
Ska strax ta tag i mina kilon också, ska bara äta upp all gotta först 
Det är inte så mycket men det märks ändå ganska bra på byxor och liknande.
Det är första gången i hela mitt liv jag försökt gå ner i vikt men det är också första gången i livet jag gått upp såpass att det behövts.
/Maria
Det är samma med mig väger ungifär 108 kg gått upp 10 kg på 3 månader helt sanslöst :(
Men nu har jag börjat med Hantlar och styrketräning, Ab King Pro är en rekomentation!
Wow vad duktigt! Jag skulle också behöva göra det, eller… snarare äta bättre men jag älskar mat för mycetk.. :(
Jag har egentligen bara slutat att äta mjukt bröd. Jag älskar vitt bröd som snoddas. Nu blir det knäckebröd istället och så har jag slutat att dricka öl vilket jag också är mer förtjust i än vin.
Maten äter jag som vanligt. Kanske något mindre portioner. Alla har alltid retat mig för att jag äter som en häst
/Maria
#5 Låter jättebra att så små förändringar kan göra så mycket!
Jag blir snarare retad för att äta så lite, dock äter jag väldigt ofta..

Tackar. Klarade av Påsken utan att gå upp i vikt också
/Maria
Bra jobbat… det här är små förändringar i kosten som du kan hålla kvar vid.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Mina kilon är där dom är och det kvittar vad jag gör så försvinner dom inte
Grattis till viktnedgången
Jennie

Grattis!
Efter att sommaren nu gått så kan man väl säga att det var en himla tur att jag gick ner dessa 5 kilo eftersom jag gått upp dem igen.
Hade jag inte gjort det så hade jag i princip varit ytterligare 5 kilo tyngre
/Maria
#13 aj då, vad tror du att det beror på . så att du kan ta bort demigen tänker jag.
Jag VET vad det beror på. Alldeles för mycket öl och god mat. Sommaren har ju varit så fin
/Maria
Jaså, det är mat och öl det beror på!
Jag trodde det var nåt som hände med kläderna i tvätten, att de krympte. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#16 Haha, jag ska kanske skylla på det, om någon tror mig
/Maria
#17 En god vän till mig berättade på fullt allvar att kläder krymper när de hänger länge i garderoben
På många sätt är det ju ändå bra när man vet varför man har gått upp 
/Désirée
#17 Jag tror det är så, jag var och köpte nya byxor idag och expedittjejen var av samma uppfattning, att det var tvätten det berodde på! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hahaha, den bästa man kan lura är sig själv

/Maria
#20 hi him en ibland känns det nästan så, även om jag ibland tror att det är tvärtom, de hänger ut sig i garderoben