Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettmotion-och-rörelse
Läst 5121 ggr
Musiken
0

Reebook EasyTone?

Nagon mer har inne som har provat Reebook EasyTone? Det ar skor som ska hjalpa till att trana benen och rumpan nar man gar. Har nyss fatt hem mina, men ar ratt besviken.. Enligt hemsidan ska det kannas som att ga i sand, men det kan jag inte pasta att det gor.. Kanner mig inte obalanserad alls, sa kan inte se hur de ska hjalpa mig anvanda musklerna mer eller starka knan/anklar. De ar dock valdigt skona, sa kommer nog behalla dem anda.

Maria
0

Har inte hört talas om dessa skor men det var ju tråkigt att de inte höll vad som lovats. Du får trösta dig med att de är sköna och förhoppningsvis snygga och att du inte lade ner en förmögenhet på skornaObestämd

Jag brukar alltid vara skeptisk när reklamen utlovar underverkFlört

/Maria

Cawolina
0

Jag provade Sketchers shape ups för att jag tyckte att de var snyggare  Men de gjorde att jag överansträngde mina anklar  Jag var jättenöjd de första månaderna innan jag gått ner skorna lite, det var då jag började överpronera vilket ledde till att jag fick ont, men men! Bra skor för sånna som mig som är plattfot i alla fall.

Och just det ja! Finns Shape ups i sverige än förrästen?

yoanna
0

Tråkigt att dom inte funkar som dom säger, men funderar faktiskt på att köpa ett par egna ändå

Musiken
0

Ja, de ar ju helt klart prisvarda bara for att de ar sa skona om inte annat! Ser nastan fram emot att promenera till jobbet om mornarna

yoanna
0

#4 Precis!, Sen så känns det kanske lite psykiskt bättre ;P