Javisst är det det..Beroende var i kroppen så finns flera..
Kika här, skriv Myalgi i Diagnosrutan:
Tack för svar! Det står bara myalgi på pappret. Sedan på annat ställe: Har ett flertal Tender Points.
Då blev det ytterligare en diagnos då. Det är skrämmande att läsa sjukintygen, jag känner mig som en trasdocka när jag ser dem! 
#2 Min läkare skrev oxo myalgi och "har punkter som motsvarar fibromyalgi" ända till jag var på smärtmottagning och fick konstaterat fibromyalgi.
Där fick jag oxo en handfull andra diagnoser, så jag känner mig ju som ett vrak när jag tittar på intyget…Men förstår oxo varför jag mår som jag gör..
Hur kom det sig att du hamnade på en smärtmottagning? Nu närmast ska jag till handkir för mina oklara smärtor i handen.
Får man fråga vad myalgi är? Är det smärta på ett visst ställe?
Muskelsmärta. Jag har det på ett flertal ställen.
#4 Egentligen är det en psykosomatisk utredning jag går på, inte ren smärtmottagning. Där hamnade jag då företagsläkarn ville ha in mig på en rehabgrupp för kroniska smärtpatienter som bedrivs på enheten.
Under utredningen konstaterades flera diagnoser. Jag hoppas nu att utredningen är klar så jag får börja nåt rehabprogram.
Har också flera diagnoser, skulle verkligen vilja komma till en smärtenhet!
#8 Jag förstår det. Såg att du bor i Närke, och denna enhet jag går på finns i Västerås.
Här får du en länk till dem.
Tror att det finns en i Lindesberg, i Örebro finns det iaf inte vad jag kan se..
#10 Synd.Det finns inte på min ort heller så jag pendlar 10 mil när jag ska dit. Lite drygt, men värt det