Dansa!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dans är nyttigt för kropp och själ! Det är min absolut favoritform på träning och den träningsform jag kan syssla med för alltid känns det som :) Man får bättre kondition, man blir stark.. Alla som inte gillar att gymma, jag rekommenderar verkligen att börja dansa!
Jag och min dansgrupp D'lisch ska uppträda på en festival i Stockholm i helgen, Rålambshovsfestivalen, och jag tänkte lägga in 2 videor på när vi tränar inför uppträdandet på festivalen.
Här är första delen av vårt uppträdande. Dansar till Chillando goma, Single ladies (put a ring on it), Heaven och earth, Dirty och Detroit.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är andra delen av vårt uppträdande! Dansar till When I grow up, Top of the world, I don't need a man, Billy Jean och The way you make me feel. Det är fortfarande under "träningsstadiet", men jag hoppas det blir bättre till helgen. 6 timmars träning idag väntar ;)
Kan tänka mig att det är bra gymnastik och ger bättre kondition. Ännu bättre då om man dessutom har det som till exempel hobby
Vad duktiga ni är, jag önskar att jag kunde dansa. Ska ev. börja på jazzshow till hösten om jag hinner (har skola och tennis). Hur länge har du dansat? :)
"Jag har dansat i säkert en 8 år och hunnit med att undervisa i dans ungefär 2 år :) undervisar i jazzshow!"
#4 Jaha men vad kul! :) Inte på Sway i Sthlm som du undervisar? ;)
#5: Nej, jag undervisar i huddinge (stockholm) :)