Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1621 ggr
[per50]
0

Hälsa för mig

Hälsa för mig är att vakna upp och säga, ny dag, nytt hopp, ny glädje. Och vara fri från sina krämpor.

Hausswolff
0

Hälsa för mig är att lära sig hur kroppen fungerar och sedan ge den det den behöver för att må bra.

[per50]
0

Just nu måste min kropp ha medicin för att må bra,( epilepsi och blodtryck)

[SvenA]
0

Hälsa för mig är att kunna fungera något så när bra trots de ktämpor jag lider av

Och det finns alltid någon som har det sämre än mig

fibro
0

Hälsa för mig är att ta hand om mig på bästa sätt trots fibron, ryggen, depressionen, mm.

Då orkar jag bättre med mig själv och mina kära  Skrattande

Halvdansken
0

Hälsa för mig är att jobba i trädgården många timmar och vakna upp med träningsvärk och gå ut och titta på resultatet i rabatterna. Och vara väldigt nöjd!

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Lill-Kisse
0

#5 Precis! Att känna kroppen orka och må bra av allt arbete i trädgården och kunna ta en lång promenad i skogen, det är livet! Vid de tillfällen, när det inte varit möjligt, har jag insett hur viktigt det är att få behålla hälsan.

Man får vara rädd om sig, så länge man har sig Skrattande

[HeartQueen]
0

håller med er alla, hälsa kan vara så mycket men är det allra viktigaste i livet. Det är något man verkligen insett, hälsa är ju något man oftast tar för givet och när man får problem med den inser man hur betydelsefullt det är att man mår bra och att kroppen fungerar som den ska..

Maria
0

Hälsa för mig är de dagar då jag inte har huvudvärk som annars har följt mig hela livet…

/Maria

[per50]
0

Hälsa för mej är att säga, vilken underbar morgon