Tens Apparat
Hej.
Jag har för avsikt att köpa mig en egen Tens apparat.
Den jag fått låna genom min sjukgymnast hade märket "Cefar" easy.
Är det någon av er som har erfarenheter av andra märken. Jag använder den pga har frusen skuldra och inklämning i axeln.
Var rädda om varandra
Jag lånade en tens från min sjukgymnastik och den var sådär (vet inte märket) men jag fick rådet av min kontakt på smärtkliniken att köpa en cefar. Så efter mycket kikande så köpte jag en sådan som jag blivit tipsad om, dvs en cefar primo pro. Jag är nöjd. Kostar en slant men det tyckte jag att den var värd.
Min man har köpt en Cefar primo pro som han är väldigt nöjd med , använder den ca 5 ggr i veckan och har till och med sovit med den när han hade som ondast i ryggen
Tack för Era svar. Kikade lite på nätet. Funderade också PÅ Cefar Primo Pro. Låter som om det är en bra ide att köpa den. Det är värt en del att inte ha så ont och att kunna sova i ro på natten.
Var rädda om varandra
Jag kan varmt rekommendera den. Enkel men har ändå många valmöjligheter + att elektroderna säljs på många olika ställen som tex stadium (tror det var det) och en massa andra ställen så man behöver inte skicka efter varje gång…
Nu har jag bestämnt mig för att beställa. Är det något extra man bör passa på att beställa samtidigt. Det verkar ju ingå en del.
Vilka elektroder tror ni passar bäst pm man har värk i nacke, axelled och muskler i armen.
Ha en fin helg
Var rädda om varandra

En fråga var kanman köpa tens apparater? Letar efter en själv för att lindra all muskelkramp jag får i samband med reumatisk värk och sjukgymnasten sa att det kan vara bra,men sa ej var man kan köpa!
Jag tycker det är helt ok att låna en av sjukgymnasten. Att köpa Stadium har en .
Att köpa en apparat bara för att ha den tillfälligt är en dåligt investering
Det är bättre om man kan låna via sjukgymnast
Det finns flera företag som säljer sök på Googles
vill inte ha reklam på denn sajt