TFT-Tankefält Terapi
Jag har flera års erfarenhet av TFT-tankefält terapi. Det är en extremt effektiv smärt- och drogfri metod som jag hjälpt massor av människor med. Jag har haft framgång med det mesta jag provat att behandla, från långvariga smärtor, sorg, stress, ångest, fobier, dyslexi, olycklig kärlek, diverse sjukdomar. Metoden är, tvärt om mot vad som är vanligt i konventionell psykologi, mycket effektiv vid tydliga trauman som tex våldtäckt, incest, krigstrauman, misshandel etc. Den fungarar naturligtvis inte alltid på allting, men den fungerar oftast på det mesta.
Välkomna med frågor!
/Lasse Andersson, Tankefält Coach

I de flesta sammanhang så gäller uttrycket "det man fokuserar på får man mer av", vilket jag ser som en mer avancerad variant av positivt tänkande. Om fokus ändras från att vikten är hög till något annat, att du tex fokuserar på att du mår bättre å bättre eller orkar allt mer så blir hela upplevelsen annorlunda och om uttrycket ovan äger giltighet så blir resultatet mycket bättre, speciellt om du börjar se resultat på vågen du gillar och fokuserar på att det blir bättre och bättre där med.
Tjo häpp!=)
(Det är inte så lätt, det är så svårt… ej förresten, fokuset var det ja! Så lätt är det! )

#2 Tack, alltid bra med en balanserad information så att folk får se att det finns skeptiker men. =)
Det är alltid trevligt när någon skriver om alternativbehandlingar men du gör lite mycket reklam för din egen verksamhet tycker jag.
/Maria

#4 Hmm, var går gränsen mellan information och reklam?
Gränsen är hårfin men du skriver om din egen framgång i att behandla människor och därför tolkar jag det mer som reklam.
/Maria