Trevlig helg!
Passar på att önska er alla en trevlig helg! Själv skall jag jobba.
Unna er lite extra gott, men glöm inte heller att försöka äta nyttigt och kanske rent av träna lite.
Och träna även det mentala, det gör man genom att vila, slappna av. Ha roligt, umgås med folk man tycker om och att befinna sig i miljöer man känner sig trygg och avslappnad i.
Sköt om er, mina artiklar har dragit ut lite på tiden med de kommer nästa vecka! Trevlig helg!
/Martin, Medarbetare på HälsaIFokus.se
mvh Martin
Trevlig helg!
Får väl erkänna att jag pga olika skäl hasr varit ovanligt inaktiv här. Men nu är jag någonlunda fit for fight för att orka med er ;-) I helgen var planen att rida ut i skogen och kondis träna pållan. Men jag min klant vred om knet när jag snubbla i skogen. Har jag tur är det tillbaka till normal storlek imorgon :-)
/amanda, medarbetare
Trevlig helg!
Själv ska jag börja helgen (imorgon) med ett två-timmars kendopass, så träningen får jag in där (och nöje, också =)
Sedan ska jag på filmkväll och så ska jag plugga en del på söndag.
Så det verkar bli en rätt välbalanserad helg.
Härlig helg!
Ska bli så härligt med en lugn och skön helg. Men vänta nu… Det va ju precis det inte skulle bli. Har högskoleprov, hemtenta, salstenta, närvaroprov och en massa jobb med hemsidan. Jaja, ni andra får ha det så trevligt så får jag ta igen det nästa helg istället 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Trevlig helg!Imorgon ska jag gå på hälsomässa här i Eskilstuna.Om inte jag har värk.

ha en bra helg rockyboy ochalla andra