Absolut torr
Är det någon som provat absolut torr från apoteket?
Man duttar på det som en deo-variant under armarna en gång i veckan, och man behöver inte använda annan deo på dagarna tydligen. Ska göra så att man slutar? får minskat armsvett.
Jag brukar undvika att ha t-shirt på mig eftersom jag tycker det är så pinsamt när (inte om) man får svettfläckar, för jag vet att jag kommer få det förr eller senare ^^
Jag var tveksam tills jag fick veta att man inte svettas mer någon annan stans om man täpper till svettkörtlar någon stans på kroppen. En "svett-forskare" sa alltså att man INTE svettas mer på en annan del av kroppen om du slutar svettas i armhålorna. Det har jag varit tveksam mot innan men nu vet jag att så inte är fallet!
Köpte den idag och undrar om någon har erfarenhet från denna?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Har ingen erfarenhet av den men problem med att jag jämt "kokar över". :o)
Kanske inte så ovanligt för tjejer att raka armhålorna, men för egen del så började jag inte med det förrän för några år sedan. Upplever det avsevärt mycket fräschare, både luktmässigt men även att det mer sällan blir så svettigt så det syns.
Använder oftast Axe som deo.
mvh Martin
Jag har använt absolut torr innan och tycker det fungerar hyfsat bra. Varannan dag eller så får man stryka på ett nytt lager. Men ett varningens ord (som står på produkten men tåls att nämnas igen). Gå med armarna i vädret tills det har torkat ordentligt! Det förstör textilier något oerhört annars. Blir fula fläckar som inte går bort.
Använd den inte heller på nyrakad hud för det är verkligen en superotrevlig känsla 
När jag använde absolut torr var det oftast bara vid speciella tillfällen och inte vardagligen. Tycker att det är alldeles för starkt för det.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Satte på den för 3 dagar sen nu och jag har fortfarande inte svettats en droppe under armarna, känns det som i alla fall ^^ Jag har haft t-shirtar och inte fått en enda fläck än, och när jag känt med fingrarna har jag varit torr. Härlig känsla :)
#2: Det står att man istället ska stryka på 2 dagar i rad om man inte får rätt effekt, och att det då ska funka.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
hejsan.
jag har använt den länge och tycker den är jätte bra!
Du ska stryka på den på kvällen innan du går och lägger dig, använd en gammal tröja när du sover så att det inte blir fläckar på sängkläder eller annat plagg. låt den verka hela natten och tvätta dig ordentligt på morgonen med tvål och vatten.
den brukar hålla ca 1-2veckor för mig. men det gör inte så att du slutar svettas helt, det tar bort all lukt men det kan fortfarande bli lie fuktigt. om det blir det så kan du även använda deo.
Använd den INTE på nyrakat område!!!!!

ska också prova, har också problem med att jag svettas otroligt mycket… tack för tipset!!