Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1306 ggr
tokage
0

Dags för förändring!

Ja idag så gick det upp för mig… Att jag ska börja om på nytt!

Min depression har i stort sett "ätit upp" ett år från mig. Och jag tänker INTE låta det hända igen! Nu är det dags för mig att slå tillbaka och få mitt liv på rätsida igen :).

Idag kommer det några från ätstörningskliniken hem hit. Och jag har bestämt mig för att ta emot all hjälp jag får.

Varje dag har varit som en bergochdal bana med mitt humör. Vilket har lett till att jag har riktat min ilska och ledsamhet mot både mig själv och mot andra. Men jag vill inte att det ska vara så längre! Jag har tur som har kvar några vänner. Och det bevisar ju verkligen att de kommer stå vid min sida! Och det är jag evigt tacksam för!

Så jag har rensat bort en massa medelanden, bilder och en massa från alla sidor jag är medlem på, bytt medlemsnamn m.m. Allt för att få bort allt som gör mig ledsen eller arg, och istället fokusera på det som gör mig glad. Som t.ex illern som troligtvis ska komma den 23'e januari! Han kommer bli min lilla livskamrat :). Och folk som ägnar sig åt att trycka ned andra för att själv må bra. Ja de ignorerar jag bara. De ska inte få förstöra för mig igen!

Phew, kände bara för att skriva av mig. Det var verkligen något som gick igång i mig idag, som om något bara släppte från mina axlar, jag har ingen aning om varför eller hur det hände. Men jag är glad att det hände, kanske är det här en början på ett bättre liv :).

AnnaFreds
0

Det låter jättebra! :D Vad bra att du bestämde dig :) Och Illern låter ju underbra :)

Själv så ska 2008 bli "ta-tag-i-mitt-liv"-år har jag bestämt. Jag ska bärja motionera, äta bättre och plugga mer. :)

[Quellii]
0

Vad glad man blir av att läsa ditt inlägg! :)

Vad härligt att du ska få en iller också ^^ Hoppas allt går bra, lycka till :)

Sosso
0

Bra där! :)

Joossse
0

Lycka till =)

siberlina
0

lycka till

tokage
0

Tack så mycket! Jag kände att mitt goda humör höll på att brista när jag upptäckte att min användare på den sidan på internet som jag är inne på mest (förutom ifokus) hade blivit hackad. Men då stängde jag bara av datan för att förhindra att bli på sämre humör, haha! :)

[Quellii]
0

#6 Haha ^^ Det var bra gjort :)