Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 130 ggr
Maria
0

Suturtejp

Det är något som används flitigt här hemma😉
Min man har ju en verkstad och skadar sig ibland.
Igår var det pekfingret som fick tejpas.

Brukar ni ha suturtejp hemma?

/Maria

Liz85
0

Ingen suturtejp. Men har 2-3 andra tejpsorter hemma. En är kirurgtejp och en är leukosilk i alla fall.

Draken
0

Har ett helt apotek hemma nästan 😉 Det sitter i sedan barnen var små. Med sex vilda pojkar som klättrar och är överallt och 3 tjejer som alla tävlade om att vara bättre än pojkarna, så har det blivit många timmar med sårvård och tejpning av jack i både armar, ben och huvud 😉

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Carmarino
0

Har ett par rullar hemma, i olika bredder. Köpte precis ett par nya eftersom de andra har tagit slut/är på väg att ta slut.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Fridaaaa
0

Nej aldrig.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Åsa S
0

Ja sån där liten tunn sterilpackad suturtejp som man kan sy ihop skärsår med och liknande har jag hemma den är så mycket bättre än kirurgtejp i rulle och liknande.

Maria
0

#5 Sådan har jag också. Gammal men funkar ändå.

/Maria