Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 151 ggr
Maria
1

Snarkning

Snarkar ni?

I så fall , har ni besvär av det eller har andra besvär?😉

/Maria

Fridaaaa
1

Jag snarkar inte

Men sambon gör ibland, händer kanske 1-4 ggr/vecka. Det stör mig när jag ska sova.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
1

Mannen gör.
Men tror han gör det med flit för han vill att jag tar lite på honom 😄* ironi *
Då vänder jag sig om o slutar snarka.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
1

Inte jag men min man gör det
Plus att han har andningsuppehåll ibland.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

Både jag och min man har varit riktiga storsnarkare en jag upplever att han snarkar mindre numera och han tycker även jag har blivit tystare😉

/Maria

Liz85
1

Snarkar inte men har sovit med folk i närheten som har snarkat.
Hur kommer det sig att det alltid är den som snarkar som somnar först?? Måste vara nån slags Murphys lag. :)

[Devya]
0

Min man snarkar helt jättemycket sen han blev väldigt överviktig. Där tidigare snarkade han endast då han var förkyld.

Jag snarkar inte enligt honom för själv e d väl svårt att veta sådant.

Jag sover oftast med öronproppar men hör honom oberoende lite ändå. Ibland går jag och sover på soffan. Min största dröm e nog att ha mitt eget sovrum för öronproppar brukar alltid börja skava efter en tid.

Min man sover jättetungt och jag sover otroligt lätt. Såklart ska det tydligen vara så….

Vi hoppas dock på att han ska börja kunna gå ner i vikt snart för hälsans skull. Han slutar tyvärr även andas emellanåt och d e ju inte alls bra. Det kan gå hur länge som helst emellanåt vilket e väldigt skrämmande.

Draken
0

jag snarkade ordentligt innan jag blev utredd för söämnapne.
Nu har jag C-PAP på natten och snarkar inte alls enligt maken.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Herveaux
0

Näe, snarkar inte. Däremot har jag fått höra att jag sover för tyst. 😆
"Du är ju så tyst att man får kolla att du lever!"

// Harley

Lona
0

Jag snarkar inte så högt, däremot så talar jag tydligen rätt mycket i sömnen. Det lite lustiga är att jag ofta märker det själv och det händer nästan bara när jag sover med andra, inte när jag är ensam.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Zadeira
0

Både jag och gubben har CPAP maskin. Han har andningsuppehåll och snarkningar som typ kväver honom. Jag har för att jag snarkar mycket. Märker inte själv av det men gubben kan inte sova med mig om jag är utan maskinen, och andra har också sagt att det är omöjligt att sova med mig i till och med rummet bredvid.