Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 49 ggr
Sabah
0

Raw powders

Tydligen finns det två firmor med snarlika namn, Rawpowder och Raw powders. Jag undrar om någon handlat på den senare, är de okej?

Jag har ofta köpt produkter från den första, de produkterna säljs på många ställen, inga konstigheter alls, de är jag nöjd med.

Produkter från den senare har jag enbart sett hos Amazon, där jag köpt två gånger men nu har de slutat med just den produkten jag vill ha, några andra få prodkter finns kvar i sortimentet. Blir lite fundersam.. Hittar det som sagt ingen annan stans.. Jag kikade därför på tillverkarens sida, där finns den produkten. Men varför är det ingen annan som säljer detta märke? Är det nåt negativt med bolaget eller produkterna eller har de bara valt att inte ha några återförsäljare?

Och när jag skulle registrera mig för deras nyhetsbrev, för att få 10% rabatt på första köpet kom det inget bekräftelsemail, jag kom ihåg att kolla skräpposten. Kan ju ha blivit något tillfälligt fel men började fundera om det är nåt skumt.. Någon som känner till dem? 🤷

💖🧡💛💚💙💜

Handla ekologiskt rawpulver och olika greens till bästa priser som chlorella,acai,spirulina,kakao,maqui,vetegräs med mera