Förbaskade jordlinjer!
Jag är påverkar av dessa curry- eller Hartman-linjer eller vad de nu kallas.
Jag får ont i ryggen av dem. Det går en sån linje genom vår säng och parallellt med väggen nån meter in i rummet och den väggen är mot grannen så linjen går genom min fåtölj och genom hela soffan i vardagsrummet.
Har därför haft kopparnät i sängen som är jordat. Mina pekare jag använder för att checka dessa linjer indikerar att linjen INTE finns där, dvs, kopparnätet tar bort linjen. Så min värk rakt över ryggen i muskulaturen måste ju vara åldern och/eller att jag är lite (normalt) sned i kroppen. Eller hur?
Som förmån har jag massage via mitt jobb och terapeuten sade att jag skulle må bra av att gå hos sjukgymnast för det hon gjorde hjälpte typ en dag. Sen kom det onda tillbaka. (Hon o jag har hållit på typ ett år att få ordning på ryggen.) Jag tog åt mig det jag sade så jag bokade tid hos en sjukgymnast. Fick tid nästa månad…
Jag tänkte att det kanske vore bra att göra en sista koll av det där nätet men då inte använda mina pekare utan använda min rygg istället. Jag menar, dra igång nåt med sjukgymnasten kräver ju att jag verkligen VET att det inte är jordlinjen som spökar igen.
Alltså drog jag ut madrassen i hallen där det inte finns nån linje. Sov där en natt. Se på tusan! På morgonen var min rygg bra!! Jag kände mig utvilad och vig som en katt!! Vilken lättnad!!
Det leder till två orsaker; 1) Nätet läcker och jag blivit känsligare eller 2) jordningen är dålig.
Jag måste kolla vad som är orsaken. Jag åkte till skroten och fick tag på en kopparplåt 20x200 cm. Den lägger jag i sängen under madrassen, på nätet. Är ryggen bra imorgon då är det orsak no 1 och då blir det kopparplåt på jobbet (sitter på ett kryss) och plåt under bägge sängarna.
Hjälper inte plåten då måste jag förbättra jordningen. Längre spett och saltvatten runt spetten. Funkar inte detta då blir det att göra rockad på garderober och säng. Större projekt…
Hör detta till Hälsa? Ja, sannerligen min ialla fall. Jag tror inte det är bra för mig att påverkas av dessa linjen. Ont. Trött.
#0: Hej, om man bortser från alla sedvanliga orsaker till det ryggonda så finns det ett par saker att tillägga. Tror inte det handlar om mängden koppar utan hur eventuella energiredskap är arrangerade. Konsten att störa ut vissa energifält handlar om specifika frekvenser och exakta längder på de redskap av koppar, och kanske andra metaller, som används.
Kolla in den här videon. Under i beskrivningen finns webbadressen till personen som intervjuas. Hoppas det kan hjälpa!
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
#1: Tack! Jag suger I mig allt om detta för det är inte kul att känna sig 20 år äldre pga stelhet och värk! Ska kolla videon.
#1: Jag kan tala om att plåten hjälpte. Inte alls stel och ont som förut efter en natt. Jag tror att nätet är för glest alt. inte exakt rätt koppar/renheten. Den tråden är stelare än den koppartråd jag tidigare använde och som fungerade då. Tyvärr har det nätet försvunnit (det var gjort av kopparkabel).
Hur som helst, detta öppnar upp för åtgärder på flera ställen. Det hör till saken att jag blir dränerad på energi. Jag blir ganska snabbt trött när jag är på/nära en linje. På jobbet sitter jag på ett kryss. Där blir jag oförklarligt trött trots intressant jobb. Igår satt jag i stolen och sov. Jag sov!! Trots bra natt. Det är inte normalt. Så det blir att ringa plåtslagaren och beställa plåtar.