Konstig kropp?
Innan har jag vet veta av läkare då jag hade riktigt ont i min mage så misstänkte min fd läkare att jag reagerade på kött protin. Så jag slutade under en tid äta kött för att se hur de blev.
Jag hade inte ont i magen och så. Efter ett tag började jag äta kött. Typ 2 gånger i månaden. Jag fick inga tillskott för de anser inte läkaren var behövligt så jag käkade fisk och fågel. Samt falukorv köttbullar. Men fick ont i magen av tex antreko och sånt.
Nu på senaste tid har jag fått ont i magen som attans efter vi har ätit kött och jag så klart började undra för ibland hade jag och ibland inte.
Så började kolla över vad jag åt drack mm. Då kom jag på att åt jag kött och drack mjölk slog de ut magen och jag hade ont som fan.
Så idag när vi käkade kyckling. Så drack jag laktos fri mjölk.
As ont i magen huvudvärk illamående mm.
Varför? Och varför händer de när jag äter kött och dricker mjölk :/
Det stämmer nog att du är överkänslig för något animaliskt protein eller så.
Kör olika former av vegetariskt någon månad och se var det leder. Sen kan du börja systematiskt testa olika animalier och ringa in boven i dramat.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Det är inte mjölkprotein du är allergisk mot då?
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
# 2 jag har haft ont i magen när jag har druckit tex vatten till köttet. Men inte lika ont som när jag har mjölk till.
Så utan mjölk har de varit ty 7 i en skalla mellan 0-10. Men mjölken har de varit 10.
Nu när jag har druckit mjölk och ätit kyckling. Alltså jag har aldrig reagerat på kyckling. Då har jag ont i magen 4 och huvudvärk.