Är jag överviktig??
Jag tycker inte att du ser tjock eller överviktig ut.
Huruvida du är överviktig eller ej kan jag inte svara på eftersom övervikt utgår från BMI (i ditt fall IsoBMI). Däremot så kan jag utifrån din bild säga att du inte ser ut att lida av övervikt eller fetma. Du ser normalbyggd ut.
Nej det är du absolut inte enligt vad man kan se på bilden! Vad är det för resultat du är ute efter med all din träning då? Träna gör man för att må bra, hålla sig frisk, stark, energisk och för att utvecklas. Inte för att "bli smal", det är ett väldigt ohälsosamt sätt att tänka på och du gör dig själv en otjänst om du inte börjar jobba på att acceptera dig själv precis som du är ;-)
Sweet lord!!!! Du är bra som du är. Jag hade varit sjukt nöjd!

Du borde äta mer. Om detta nu var på allvar.

Du är 13 år. Det händer massor med kroppen när du kommer upp i slutet av puberteten (typ 18). Bekymra dig inte.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Enligt bilden som du lagt ut så … nej det ser inte ut som du är överviktig, tjejjer har lite mage. Men det går inte enbart att utläsa bara på en sådan liten bild hur du väger. Jag själv är ca 175-177 cm lång och väger mellan 63-65 kilo och är betydligt äldre än dig, dock har jag tappat muskler och känner mig lite småplufsig på vissa ställen. Du kommer snart "växa" i din kropp ska du se ✨
Du ser inte alls tjock ut herregud man ser ju revbenen på dig;)