Akuten
"Brittisk dokumentärserie från 2013. Säsong 3. Avsnitt 1. Personal och patienter på Kings College Hospital i London följs dygnet runt. Filmad med 100 kameror visas delar av sjukhuset som sällan exponeras. Kampen mot klockan är central och livet på akuten betyder spänning och lättnad. Tårar, skratt, liv och död. Även 28/2 i SVT24." källa tv.nu
Imorgon i SVT1 kl 22.10
Fanns det inte något liknande svenskt program för några år sedan?
/Maria
Detta programmet är väldigt bra tycker jag :) Rekommenderar de verkligen! :)
#1 Det fanns det nog, , i alla fall något liknande. :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
# 1 Jo jag tror att det är SOS 112 du tänker på.

Det har gått från England förut från den akuten.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
# 4 Ja det står i presentationen att det är säsong 3 avsnitt 1.
Åh denna ska jag kolla om jag får se på. Jätteintressant
Edit: Näpp, den fick man inte se utomlands. Attans.
Det fanns ju sjukhuset på tv3, det var från ett svenskt sjukhus. Kanske är det du tänker på?
sen har det ju funnit ungefär samma program fast med olika namn och teman: "112 på liv och död", sen "SOS västkust" hette väl ett? Och gud vet hur många olika SOS-versioner som gått på tv. Jag gillar att följa de så har sett ett antal olika avsnitt. Jag har även sett nåt dyligt fast från England där de visade mycket med ambulanshelikoptern deras.