Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1619 ggr
Maria
0

Sommarplaner

Har ni några planer inför sommaren?

/Maria

mongu
0

Första stora planen i sommar var att fira makens 60-årsdag, vilket vi har gjort i helgen.

I lördags var vi ute och åt med barn och barnbarn. Mysigt att va hela familjen för en gångs skull. Saknades gjordes sonens fru då hon precis bytt jobb och inte kunde va ledig.

Sen i söndags så var det kalas här hemma. Han fyllde i söndags. Dagen började med kaffe på sängen av mig, barn och barnbarn. Tyvärr så väcktes han av en trestämmig gråtkör🤫 Vi lyckades nästan komma tysta in till honom men precis utanför sovrumsdörren gungade äldsta barnbarnet på gunghäst och klämde foten på nåt sätt. Det gjorde såklart ont och hon blev ledsen, vilket förde med sig att hennes lillasyster sympatigrät och det fick deras kusin att stämma in i den gråtkören. Så nog blev han uppvaktad alltid.

Under dagen kom det en del som firade honom, trevligt men nu har jag legat sen dess.😴

Nu blir det lugnt ett tag och sen åker vi till Värmland några dagar med dottern och hennes familj. 

Det är väl mina sommarplaner i stort sett.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!