Annons:
Etikettdagens-skratt
Läst 529 ggr
Liz85
12/10/19, 5:36 AM

Vad du inte kan göra med en bruten handled...

1. Knyta skor. Vilkey gör att du låter som en fyraåring näf du säger till folk "Kan du knyta skorna åt mig?" 2. Dra upp dragkedjan bak på klänningen helt. Fördelen är att du blir mer social när du går fram till en främmande person, "ursäkta kan du dra upp min drsgkedja där bak?" 3. Inte bre en macka. Såvitt du inte först läggr mackan i något med kanter som håller kvar mackan på plats under tiden. 4. Inte styra datorn med musen som de flesta gör. Dock kan du självklart sätta musen på vänster sida men det kräver viss inlärningstid för hjärnan att ställa om det där med vilket finger som nu gäller för vänster och höger musknapp… 5. Det går tusen gånger saktare att schamponera in håret. Men man blir väldigt bra på att ta till andra lösningar! Om inte knäna eller tänderna funkar så får man använda nåt redskap (udda eller inte) som hjälpmedel.

Annons:
flocken
12/10/19, 6:52 AM
#1

Igenkänning 😄 Men jag hade blodförgiftning upp till armbågen, skadade fingrar och öppna sår i handen efter en jobb olycka. Gips hela underarmen. Som tur var vänster arm o är högerhänt. Köra bil var inte heller jätte lätt. Inget var lätt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: