Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1603 ggr
MissanTissan
2015-11-25 18:43

Garvar ihjäl mig-Operation

Igår eftermiddag opererade jag mitt knä, för tredje gången. Tyckte detta var jättejobbigt, men nu efteråt tycker jag nog ändå det var ganska kul, efter att få höra massor av berättelser om konstiga grejer jag sagt från mina föräldrar och min syster.. Här är min favorit:

Var rätt "borta" efter operationen på grund av narkosen. Så hade jag tydligen haft en väldigt komisk konversation med min syster :')
Detta är vad jag bland annat sa:
Jag: "Mamma kommer skjuta mig nu."
Min syster: "Va? Ska mamma skjuta dig nu?
Jag: "SKA HON?!?!?? NEEE-EHHH!!"

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Tarotstollan
2015-11-25 22:42
#1

Ja, man kan säga en del lustiga saker i narkosruset. 😃
Själv började jag direkt efter den lugnande sprutan.  Jag ville att killen som skulle köra upp mig i sängen till operationen skulle springa med sängen för det var kul att åka fort liggandes ner!🤪
Sen när de hade kopplat in mig på apparaten som mäter puls och andning mm, så flyttade sköterskan på en mätplatta under ryggen på mig och då blev det ett rakt streck på monitorn och det började tjuta. Då sa jag "nu dog jag" och sköterskan tittade på mig och sa att "hon bara flyttat på en platta och att jag inte var död". Ja, jag vet sa jag!🤐

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MissanTissan
2015-11-25 22:46
#2

HAHAHAH!!

Fick höra nu att det första jag sa när jag vaknade var "Nu är mitt knä dött. Visst dog mitt knä mamma?"

Sen hade jag ålat runt i sängen och gjort konstiga flygplansljud. o.O

Hade även börjat grina när sjuksystern tog bort plåstret från min arm efter nålen och sagt "NEJ TA INTE BORT DEN, DEN ÄR EN DEL AV MIG NU!!"

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

mirai
2015-11-29 07:20
#3

Kul! När jag blev nerrullad till operation behövde jag åka hiss, jag avskyr hissar. Men denna gång med lugnande i blodet ville jag trycka på alla knappar för dom lyste ju såååå fint. Väl nere så hade jag kommenterat vilket fult tak ni har, det behöver målas. Sedan på uppvaket så fanns det ett gardin skynke runt min säng och sköterskorna stack in huvudet och presenterade sig och kollade hur jag mådde, då lekte jag tittut med dom, tyckte de såg likadana ut med sin blåa mössa och kallade alla för Lena. Hade riktigt kul, jag minns inte så mycket men fått det berättat.

KRAM!🌺

MissanTissan
2015-11-29 14:19
#4

Hahaha!!

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Adelheid
2015-12-22 09:04
#5

Haha vilka roliga berættelser. Har inga egna att dela med mig men ni gav mig ett gott skratt. :D

Följ min viktresa med LCHF på min blogg http://from88kilo.wordpress.com

MissanTissan
2015-12-22 11:03
#6

Haha! Ja :') Varsågod!

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: