Annons:
Etikettmotion-och-rörelse
Läst 3279 ggr
[Buppie]
2014-08-09 18:54

Smärta i låret

Har så ont i mitt ena ben. 
Om jag sträcker ut framsidan av låret lite så gör det otroligt ont, det känns ungefär som att någon gör tusen nålar på mig, det sticker väldigt mycket och gör otroligt ont. Testade att göra ett utfall och när det vänstra benet var bak (alltså när jag klev fram med det högra) så gör det fruktansvärt ont. Sticker och bränner.
Detta har kommit helt plötsligt. någon som vet vad det är? Vad man kan göra åt det? Känns även ibland när jag går.

Annons:
Zepp
2014-08-09 19:36
#1

Stickningar tyder på att det har något med känsel/nerv att göra.

Har du problem med ryggen, sitter/ligger dåligt.. gjort konstiga rörelser?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

[Buppie]
2014-08-11 18:03
#2

Jag har inte gjort några konstiga rörelser vad jag vet. När framsidan av låret sträcks ut bränner det och sticker så jag nästan skriker. 

Jag har lite vriden ryggrad. Tidigare har jag haft smärtor/domningar i mitt andra ben, det är lite bättre nu men smärtan var inte på samma sätt där, den var mer molande och inte lika stark. Dessutom gjorde det inte ont när jag sträckte ut låret.

Arthedain85
2014-08-11 20:28
#3

Jag stod i mål under en fotbollsmatch när jag gjorde en räddning och det plötsligt brände till ENORMT mycket i benet. Det gjorde ont i flera månader efter. Inte lika ont som vid skadetillfället men ändå ont när jag gjorde vissa rörelser. Fick höra av några andra att det förmodligen var ett muskelfäste som släppt och att det inte var någon idé att gå till läkaren med det för dom kan ändå inte göra något åt det. :/ Idag har jag inte ont av det längre men jag skulle inte rekommendera att hoppa över läkarbesök som jag gjorde. Vet inte om dom skulle kunna ha fixat det men man ska ju inte slarva med sin hälsa…

Upp till toppen
Annons: