Annons:
Etikettmotion-och-rörelse
Läst 1482 ggr
[babsaan]
1/11/14, 2:26 PM

akut: infektion i kroppen? :(

För några veckor sedan hade jag halsfluss utan veta om det, trodde bara det var ''elakheten'' men fick sedan antibiotika men fortsatte löpträna ändå och samtidigt knapra mina piller eftersom smärtan i halsen försvann helt.

Nu ca 1,5 vecka senare får jag mer och mer ont i kroppen, ryggen gör ont, benen gör ont, magen, fötterna, knäna viker sig.. och smärtan är väldigt pulserande och huggande.,

Är även väldigt hängig och frusen trotts att jag sovit i nästan ett dygn.

någon som har någon ide på vad som är fel?

Annons:
Sjöstjärna
1/11/14, 2:31 PM
#1

Det behöver inte vara värre än en förkylning men med tanke på att du har tränat med en infektion i kroppen finns det risk för att du fått hjärtmuskelinflammation, så jag hade nog gjort ett besök på VC och fått kollat upp att det inte är något allvarligt.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

[babsaan]
1/11/14, 2:36 PM
#2

#1, det är helg..och tja vc är stängd., känns lite hopplöst eftersom det bara blir värre och gör allt mer ont.

Sjöstjärna
1/11/14, 2:39 PM
#3

Finns det inte VC med joumottagning där du bor? Annars får du vänta till måndag. Såvida du inte känner dig riktigt dålig då ska du självklart uppsöka akuten.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

[Wraith]
1/11/14, 2:40 PM
#4

Om det bara blir värre så sök akut, ring iaf sjukvårdsupplysningen!

Maria
1/11/14, 2:48 PM
#5

Jag tycker också att du ska ringa sjukvårdsupplysningen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: