• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen Allergier Allmänt/Övrigt Alternativ medicin Dagens skratt Diabetes Hjärt och Lungsjukdomar
Någon som har ARVC?
10 svar

iamanoreo
2019-10-31
Kärlkramp
25 svar

gickan87
2019-04-09
Lungcancer ökar snabbt bland kvinnor
13 svar

Huygens
2019-03-03
Svårt att andas när jag ligger ner
6 svar

kaptenhallon
2018-12-29
Lågt blodtryck men hög puls
3 svar

emeliiiiieee
2018-09-19
hjärtklappning
9 svar

emeliiiiieee
2018-05-03
Hjärtrusningar.
3 svar

Azalhea
2018-05-02
Clown World
3 svar

Huygens
2018-03-16
Oregelbunden puls
8 svar

Najan13
2018-03-07
Hosta + hjärtklappning, blodpropp?
4 svar

emeliiiiieee
2017-12-24
Äntligen
5 svar

Aleya
2017-12-15
Hjärtinfarkt och operation
4 svar

Samida
2017-12-08
Förträngning i krankärlen
4 svar

Rowan de silva
2017-12-02
Lågt undertryck
4 svar

emeliiiiieee
2017-11-21
Extremt mycket extraslag
5 svar

Lileklel
2017-11-19

Nästa »

Hud Huskurer/Egenvård Kost och Recept Läkemedel, vitaminer & mineraler Mjölksocker (Laktos) Motion och Rörelse Måste skriva av mig Nya rön Nya sajter Om sajten och iFokus Paus Sjukdom Smärta och Värk Stress och Utbrändhet Sömn, Vila och Avslappning Vikt Barns Hälsa Psykisk hälsa/ohälsa Våra husdjur

Riksförbundet HjärtLung

De flesta känner väl igen namnet Hjärt- och Lungsjukas Riksförbund, men hur många vet vad Riksförbundet HjärtLung är för något? Läs mer »

Min stad

Jag vet att många älskar landet och naturen och behöver detta för att må bra men här kommer några andra tankar från en inbiten stadsbo och hur staden får mig att må bra. Läs mer »

Sajter iFokus

Det finns massor av olika sajter i nätverket iFokus. Här kommer de med en liten presentation. För att bli medlem i någon/några sajter är det bara att gå in via länken som du finner direkt under "Mina iFokus-sajter" Läs mer »

MOD - Mer organdonation

En positiv befolkning, ett relevant regelverk och en god organisation i sjukvården är vad donationsverksamheten vilar på - men kugghjulen behöver smörjas och det är bråttom. Läs mer »

Grattis bumbleboo

I dag den 24 februari firar vi på sajten att våran underbara sajtvärd har sin födelsedag. Hoppas din dag blir helt underbar! Läs mer »

Lucia 13 dec 2012

Vi här på Hälsa iFokus vill självklart önska er alla medlemmar en riktigt trevlig Lucia Läs mer »

Nu är spelen igång

I går invigdes Paralympics 2012 under pompa och ståt. Det var en väldigt vacker invigning. Läs mer »

Rädda hjärtat. En app som kan rädda liv!

Du har väl inte missat att det finns en app som nyligen utkommit för nedladdning till din mobil. Denna app kan bidra till att rädda liv och kanske även så ditt liv en dag. Det är en app som är utvecklad av Hjärt-lungfondens och Svenska HLR Rådet. Intressant? Kika då in på den här artikeln och läs vidare hur du kanske en dag kan vara med att bidra med att rädda en människas liv. Läs mer »

Grattis på födelsedagen

Idag fyller vår sajtvärd år. Läs mer »

Glad Påsk

Nu är påsken här med allt vad det innebär. Läs mer »

God Jul!

Vi här på Hälsa iFokus önskar alla våra medlemmar en riktigt skön och god helg! Läs mer »

Grattis LeffeD

I dag fyller en av sajtens medarbetare år! Det är LeffeD som har sin 64 högtidsdag i dag. Grattis säger vi på sajten med ett stort Hurra!! Hoppas din dag blir helt underbar LeffeD Läs mer »

Goalball, en sportgren i paralympics

Goalball är en sport som utövas av synskadade idrottare över hela världen. Sporten är sedan 1980 en officiell Paralympicsgren. Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Havsörnar och lite andra sorters fåglar.
  • Utsatta områden och parallellsamhället-2
  • Vilka julfilmer har du sett i år?
  • Stigbyglar
  • Vinnare fritt tema
  • Löpteknik
  • Element/livslängd
  • Graviditetstest - tolkningstråden #24
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen