Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 490 ggr
Lojsan15
1/8/20, 2:18 PM

Vad är detta?

Hej, jag har varit förkyld i 3 dagar utan feber men jag har varit frisk nu i ungefär 5-6 dagar. Men idag vaknade jag upp med feber, och den går upp o ner nu hela tiden, fast nu har jag inga symptom på förkylning, inte ont i halsen eller täppt näsa. Bara lite hosta men jag antar att den håller i sig från förkylningen. Ont som fasen i huvudet o yr är jag också. Nu till frågan, vet ni några huskurer mot feber och har några aningar på va detta är? Ska jag söka vård? (Lider av paniksyndrom så är väldigt rädd hur nu)

Annons:
Liz85
1/8/20, 2:48 PM
#1

Nu vet jag inte hela bilden och hur du mår. Men hade det varit jag skulle jag provat ta något febernedsättande och avvakta. Skulle jag bli mer yr och febern inte går ner så skulle iaf inte jag tveka att rådfråga 1177 alternativt söka hjälp om yrseln blev väldigt påtaglig. Bara du vet hur du mår exakt så är du orolig, ring för rådfrågning får du ett förhoppningsvis vettigt svar från de som är kunniga på området.

Maria
1/8/20, 3:33 PM
#2

Ibland kan det vara bra att stå ut med lite feber. Det är kroppens eget sätt att försöka göra sig av med infektioner .

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Liz85
1/8/20, 4:52 PM
#3

#2 sant iofs. Feber kan man sova bort. :)

Upp till toppen
Annons: