Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 469 ggr
Alice san
11/25/19, 10:29 PM

Smalbenet värker

Hej, mitt ben värken ”nu igen” och jag vet inte vad det är. Det känns som att hela smalbenet krampar och det gör ganska ont. Mest jobbigt. Det känns i hela smalbenet och det liksom värker och jag kan inte beskriva smärtan det liksom är musklerna typ tror jag. Jag har känt såhär innan och då har det inte gått över och det spelar ingen roll om jag tränar eller lägger benet i en viss position det vill inte sluta värka. Det känns lite som att ha mensvärk i benet alltså går inte riktigt att beskriva vart det gör ont det gör liksom ont överallt. Det syns inte på utsidan av benet och det gör inte ondare om jag går på benet. Jag vet inte vad det kan vara helt enkelt jag har sökt efter svar och gått till skolsyster innan och hon viste inte vad det kunde vara, ni kanske upplevt något liknande. (Insåg nu att jag skriver många inlägg om olika typer av smärtor jag haft, borde man söka hjälp hehe, det ända som faktiskt jag fick svar på det var att jag tydligen har tietzes syndrom)

Annons:
Sindri
11/26/19, 12:00 AM
#1

Växtvärk? Jag hade mycket sådant i tonåren.

[TheSquirrel]
11/26/19, 7:03 AM
#2

Håller med om att det låter som växtvärk. Det hade jag mycket som barn.

Maria
11/26/19, 7:05 AM
#3

Jag tänkte också på växtvärk. Min son hade stora besvär i perioder när han var liten.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Alice san
11/30/19, 9:27 AM
#4

Jag tror inte det är växtvärk, jag har ju slutat växa på längden.

Upp till toppen
Annons: