Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 797 ggr
vanellie
9/12/19, 10:01 PM

Smärta från bilolycka?

Jag var med i en smärre bilolycka i april, när airbagen utlöstes blev jag ordentligt smälld i pannan, fick en stor bula och några dagar senare hade jag en blåtira över ena ögat lika stor som en bebis knytnäve. Inga andra skador och allt detta läkte på någon vecka. Men nu denna veckan har jag börjat få ont i pannan precis ovanför ögonbrynet där jag hade blåtiran. Det syns inget men det känns som att jag har ett blåmärke. Kände lite med fingrarna där det gjorde ont och kände att det typ var gropigt eller vad man ska säga? Jämförde med den andra sidan och där var det jämt och "normalt". Är detta något jag borde oroa mig för? Ber om ursäkt för dålig förklaring eller om det låter rörigt men jag vet inte hur jag ska beskriva det. Jag var hos en läkare och blev undersökt och skadorna anmäldes utifall jag skulle få besvär framöver. Jag ser inte detta som nåt allvarligt eller så men jag oroar mig ändå…

Annons:
[Jbgs]
9/12/19, 10:16 PM
#1

Tycker du väntar ut det en vecka till, har du fortfarade ont så går du tillbaks till läkaren… OBS är bara en lekman i detta, men detta är vad jag hade gjort… krya på dig !

Upp till toppen
Annons: