Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1046 ggr
Liz85
9/4/19, 9:49 PM

Armstöd till skrivbord - fysisk affär i Sthlm?

Har provat lite olika ställningar vid datorn och har en del dagar då jag känner att armen liksom blir trött. Googlade på armstöd till skrivbord för att vara lite ergonomiskt smart och fann lite olika sorter. Bra visserligen men hade varit trevligt om det gick att känna lite på det för att se om det ör npgot för en eller inte. Finns det någon affär i Sthlms-området som har sånt inne som man kan kika närmare på innan man bestämmer sig?

Annons:
Liz85
9/13/19, 1:25 AM
#1

Gåtan löst. Fick tag på ett företag som säljer underarmsstöd och har fysisk lokal i stan. Gick dit och kände på några och valde ut det som kändes bäst. Hade rätt i min tanke om att inte beställa grisen i säcken så att säga då de finns i olika storlekar och utformningar. Provade bland annat ett som var lite större än det jag till slut valde, men var inte alls vän med det större på nåt vis… Förutom att stödet gör att jag mer eller mindre automatiskt får en bättre ergonomisk ställning när jag jobbar (vilket är en hälsobonus i längden antar jag) så har jag inte blivit trött i armen alls de senaste dagarna, vilket var huvudanledningen till att jag började kika runt. Jätteskönt!

Upp till toppen
Annons: