Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 600 ggr
Änglakort
2019-07-30 09:06

Könsherpes

Könsherpes är ett helvete! Vill till alla som får leva med detta helvete få säga detta: Tänk på vad du äter! Det du äter påverkar väldigt mycket hur många skov du får. Tex : att OFTA laga köttfärssås med TOMATSÅS i en GJUTJÄRNSPANNA är som att be om ett skov. Tomat och järn gör viruset glad. Undvik! Choklad och nötter är också som att be om ett skov. Undvik! Äter du havregrynsgröt? Undvik! Här kommer en lista på det du ska UNDVIKA: Tomat, Apelsin, Blåbär, Bovete, Groddar, Havre, Vete, Kikärtor, Kokos, Mandlar, Nötter, Russin, Sesamfrö, Choklad Lista på det du kan du äta med glädje: Avocado, Ananas, Azukibönor, Banan, Cantelopmelon, Cheddarost, Gröna bönor, Morötter, Linser, Ris, Rödbetor, Röda bönor, Sallad, Tång, Äpple, Ägg, Öljäst,

Annons:
Maria
2019-07-30 12:14
#1

#0 Är det dina egna erfarenheter eller kan du länka till något att läsa😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Änglakort
2019-07-30 15:32
#2

#0 Både och!! Skov efter skov och jag höll på att bli galen. Totalt under isen i måendet och smärtor. Lagade ofta tomatsås i gjutjärnspanna för att få i mig järn…. Älskar Schweitzernöt som jag åt då o då…. Även fröknäcke och jordnötter åt jag…. Snacka om att skoven aldrig tog slut! De älskade kosten. Totalt undvikit dessa ”utbrotts” livsmedel (finns fler att undvika) och satsar på de goda och jisses vilken skillnad! Googlade mig igenom hur mycket som helst och fann att dessa ovannämnda livsmedel på listan vart som att be om att få utbrott. Har ingen länk direkt tyvärr men Google

Maria
2019-07-30 16:21
#3

Ok

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
2019-07-30 20:18
#4

Har sett dig skriva råd förr om annat som om det vore fakta. Länka till källor.

Änglakort
2019-07-30 21:42
#5

#4 Hej Hera Jag trodde man fick skriva här om råd och tips rent allmänt? Ska allt länkas?

Honestyisdead
2019-07-30 22:51
#6

#5 Skriv då gärna att det är tips och råd.

Annons:
Änglakort
2019-07-31 08:31
#7

#5 Okej, tack tack för råd. Jag förtydligar mig här: Listor och erfarenheter i mitt inlägg är TIPS OCH RÅD som jag GOOGLAT mig fram till på olika sidor och själv testat. Hoppas det kan vara till hjälp för någon mer än mig. Allt gott , allt väl!

Upp till toppen
Annons: