Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 1102 ggr
Feliiciia
2019-05-23 19:02

Skadat knät

Var ute och cyklade i måndags och lyckades köra in mitt knä i en stolpe. Fick ganska omedelbart ont i knät och smärta växte efterhand. Jag kunde gå på knät men det var smärtsamt. Fick några blåmärken på knät av smällen. Men grejen är att smärtan har så gott som inte alls blivit bättre. Jag kan gå, ibland relativt smärtfritt men vissa gånger kan det göra så ont så att jag haltar fram. När jag böjer böjer mitt knä smärtar på det området jag slog i, det ömmar även när jag sträcker ut benet helt och hållet. Om jag har haft knät böjt en liten längre period gör det väldigt ont att sträcka ut det igen. Knät är även ömt. Tänkte att det inte blev någon skada av smällen, men i och med att smärtan inte avtar börjar jag bli fundersam. Någon som har en teori om vad det kan röra sig om?

Annons:
Stallmima
2019-05-23 21:01
#1

Vet inte vad det kan vara men om jag vore du skulle jag ta mig till vårdcentralen eller åtminstone  ringa vårdupplysningen.

Maria
2019-05-24 06:08
#2

Jag kan bara hålla med. Knän ska man vara rädd om😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Feliiciia
2019-05-25 23:25
#3

Tack för svaren

Soligajag1
2019-05-26 16:09
#4

#3 Ajaj . . Det verkar som du har slagit i ordentligt ! Hoppas du får hjälp med knät , och att du mår bättre. 😀

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: