Hej! För ungefär 2veckor sedan så började jag få huvudvärk. Det har varit lite fram och tillbaka dock. Igår så åt jag bara en bar till frukost och efter att jag hade haft min första lektion i skolan så svimmade jag. Jag vet att det kan ha varit ett blodsockerfall för det sa skolsköterskan att det kan ha varit. Det kan även ha varit att jag under en period nu har varit väldigt stressad pga skolan, men jag har varit mer stressad innan än vad jag är nu och jag har aldrig reagerat såhär förut. Jag har även en konstig känsla i kroppen, som att jag skulle vara förkyld fast att jag inte är det. Dessutom så har jag inte lika stort intresse av att vara med vänner och hitta på saker som jag har haft innan. Och saker som jag tycker är kul i vanliga fall har liksom intresserat mig mindre och det har varit så i en längre period än dessa 2veckor, i ca 2månader så har det varit upp och ner gällande att hitta på saker med vänner. Det känns som att något inte står rätt till, men jag vet inte vad det är eller om det ens är något fel. Jag skulle uppskatta om någon av er kunde hjälpa mig om vad detta kan vara, om det är något då.