Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 897 ggr
[Kraxi]
2018-12-11 00:42

Hackar tänder och mår lite illa.

Jag vaknade precis för typ en halvtimme sen och kände att jag mådde illa. Jag har inte haft ont i magen under dagen och har inte jätteont nu heller. Fryser gör jag något extremt och hackar tänder. Ska resa iväg i en vecka på onsdag och vill inte vara sjuk. Kan det vara pga ångest eller är det troligt att jag blivit magsjuk? Får mer ångest utav detta iaf då jag ska resa själv med min partner för första gången och jag har sett framemot detta i flera månader! Hjälp

Annons:
taxarärbäst
2018-12-11 08:37
#1

det där brukar hända mig! utan någon speciell anledning 😱

Fransu
2018-12-11 11:55
#2

Är du magsjuk så märker du det ganska snart skulle jag tro. Jag mår ofta illa på  grund av ångest, oro och stress. Hoppas det ger med sig och att du kommer iväg på din resa.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Emki
2018-12-11 23:28
#3

Jag brukar börja skaka/frysa och hacka tänder när jag får magsjuka, det är mina första "tecken" då vet jag typ.. men är ju olika för alla individer så det behöver inte betyda att det är så för dig. Kan mycket väl vara nervositet och ångest, brukar även skaka vid mina ångestattacker.

[Kraxi]
2018-12-12 22:04
#4

Kom iväg på min semester och tänkte att det borde gå över nu. Jag är inte stressad och har ingen ångest vad jag själv vet, men kan ändp inte sova. Är så fruktansvärt trött och kan knappt hålla ögonen öppna. Somnar i kanske 5 minuter sen vaknar jag av att jag mår jättedåligt och känner mig supersjuk. Såhär har det varit nu i runt 5 dagar. Har också haft en period på runt 1 månad som jag hade något liknande nästan varje natt, men känner att det bara blir sämre och sämre.

OlgaMaria
2018-12-20 09:06
#5

#4 Hur gick det? Hoppas du fick ha det lite härligt på semestern trots allt?

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Kraxi]
2018-12-24 00:14
#6

#5 Det var bara jobbigt de 2 första nätterna och den sista, annara var det lugnt. Men nu inatt är det tillbaka igen. Så det kanske är stress ändå.

Annons:
Upp till toppen
Annons: