Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 685 ggr
Rosen82
12/9/18, 6:06 PM

Mörkret

Jag gillar inte vintern när klockan är 4 är det nästan mörkt. Folk säger att det är mysigt att tända ljus och bara mysa men jag vill ha ljuset framme längre. Blir trött och seg och undrar ni som inte heller gillar mörkret har ni några tips att ge mig?

Annons:
MonicaLagerquist
12/9/18, 7:05 PM
#1

Mörkret är vidrigt. Men nu är det inte lång tid kvar tills dess att det vänder.

Försök att vara ute en sväng varje dag den lilla stund som det är ljust ute.

Stolt ägare till fem La permer

_Fisken
12/9/18, 7:47 PM
#2

Mycket lampor på inne samt käka multivitaminer!

Caeli
12/9/18, 10:08 PM
#3

Håller med dig om att det kan bli lite väl mycket mysbelysning så här års!😁 Vet inte om c-vitamin hjälper men inbillar mig det så här blir det massor av apelsiner och clementiner! Tror också på mera ljus både ute och inne.

Sabah
12/12/18, 3:38 PM
#4

Frisk luft och att försöka få så mycket dagsljus som möjligt beroende på hur man jobbar etc. D-vitamin är otroligt viktigt för oss som bor i norden, många har svårt att få i sig det som behövs via kosten, tillskott rekommenderas ofta.


💖🧡💛💚💙💜

Tant Grön
12/15/18, 1:41 PM
#5

Minst en halvtimmes dagsljus per dag behöver man. Inte alltid så lätt om man jobbar.

Maria
12/16/18, 7:24 AM
#6

Det finns ju lampor med "dagsljus" att köpa som kanske kan hjälpa lite.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
citytjejen
12/18/18, 7:14 PM
#7

Att se till att komma ut en stund på dagen och få dagsljus och att inte ha för mörkt hemma. Det gör stor skillnad tycker jag!

/Christina

Upp till toppen
Annons: