Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 706 ggr
Tant Grön
2018-11-22 13:21

Har du fastnat i ett konstant klagande?

Med tankens kraft kan du ändra ditt välmående – här är sju sätt som gör det lättare för dig att börja tänka positivt: https://www.expressen.se/halsoliv/psykologi/sju-smarta-knep-sa-lar-du-dig-tanka-mer-positivt-/

Annons:
Maria
2018-11-22 13:39
#1

Bra tips.

Själv har jag förmodligen fötts med en positiv läggning och det är jag oerhört glad för.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

sp0ngeb0b
2018-11-23 14:40
#2

Jättebra tips! Jag hade en extremt bitter/negativ period för ett år sedan. Sedan förändrades mitt liv väldigt mycket, till det positiva. Jag är i grunden ganska positiv och vill gärna se saker från den ljusa sidan, och den delen av mig kom fram då. Även om mitt liv nu i stort sett är tillbaka till hur det var för ett år sedan, är jag mycket mer positiv. Det är så jäkla skönt alltså. Att bara försöka att alltid se saker från den ljusa sidan hjälpte mycket för mig. När det känns som att allt skiter sig på jobbet, tänk: Jag har en frisk kropp. Det regnar inte. Lunchen var god. Min kollega är trevlig. Sådana saker 🙂

Upp till toppen
Annons: