Annons:
Etikettmotion-och-rörelse
Läst 809 ggr
tlover
11/13/18, 4:46 PM

Tränar du?

Tränar du? Vad? Eller håller du bara på med vardagsmotion?

Jag känner mig ibland lite ensam om att träna och när jag inte tränar känner jag mig ensam om att träna så det skulle vara kul att se hur vanligt det är med träning.

l'm back

Annons:
tlover
11/13/18, 4:47 PM
#1

Jag tränar men oregelbundet eftersom min ork är väldigt oregelbunden.

Jag tränar mest löpning, styrketräning, "yoga" (från en app) och kampsport (karate) men jag har testat på en hel drös med annat och kommer nog göra det fast det ovan kommer nog vara det mest återkommande

l'm back

Scorpio97
11/13/18, 4:57 PM
#2

Ja, jag simmar regelbundet (2-3 gånger i veckan i snitt). I övrigt blir det endast vardagsmotion eftersom simning är enda träningsformen jag gillar.


//Jessie

Amandla
11/13/18, 5:01 PM
#3

Vardagsmotion blir det eftersom jag har hundar. Har svårt att klara annan slags träning pga hälsan.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tant Grön
11/13/18, 5:17 PM
#4

Både vardagsmotion och på gym 1-2 ggr/vecka.

flocken
11/13/18, 5:34 PM
#5

Tog tränar men oregelbundet. Mitt jobb är att vara ute o gå. Idag blev det 1 mil. Olika typer av terräng o tempo

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

sp0ngeb0b
11/13/18, 5:46 PM
#6

Jag tränar väl i princip regelbundet. Blir inte lika mycket varje vecka, beror på hur mycket och vilka tider jag jobbar. Jag går på gruppträning och jag har minst ett varje dag som jag gärna går på - men missar dem ibland pga jobb eller knäproblem. 

Sen har jag två jobb där jag jobbar några ggr i veckan på varje ställe. Det ena är väldigt aktivt och det andra är ganska aktivt. Till det sistnämnda går jag eller cyklar så det blir extra vardagsmotion. Även mycket annan vardagsmotion blir det.

Annons:
Vikan
11/13/18, 6:01 PM
#7

Mest vardagsmotion. Har häst och får röra mig rätt mycket när jag håller på med honom, och sedan har jag inte tid över till mycket annat med häst och skola. Joggar i perioder, mest under vår och sommar när det är ljust längre

[IdaSoren]
11/13/18, 8:42 PM
#8

Tränar 2-3 gånger i veckan på gym, blir lite olika dagar varje vecka och varierar mellan styrketräning och gruppass, rätt kravlöst. Förutom det går jag med hunden, men räknar det mer som vardagsmotion och inte som ett träningspass direkt (men inte mindre nyttigt för det såklart).

NiklasTyreso
11/13/18, 9:00 PM
#9

Jag simmar 3 ggr / vecka och promenerar 5 ggr. Simningen har jag hållit på med i 10 år nu. Först övade jag bröstsimsteknik och sedan lärde jag mig crawla. Nu, 49 år gammal har jag börjat med fjärilsim. Bra träning men jättejobbigt.

Zadie
11/26/18, 10:14 AM
#10

Jag tränar löpning ca 2-4 ggr/veckan. Sedan dagliga promenader med hunden, powerwalkar ofta med honom.

Carrosh
12/1/18, 9:04 AM
#11

Jag tränar. Just nu är det mest promenader och funktionsstyrketräning hemma. Jobbar mig långsamt tillbaka efter en svår graviditet plus lite andra kroppsliga problem som försvårat. Hoppas kunna komma ut i löpspåret igen när det finns pengar till nya skor. Längtar som tusan!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
12/1/18, 3:48 PM
#12

Jag tränar inte alls. Borde väl röra på mig mer men eftersom jag har svårt att bara gå raskt så tappar jag lusten. Jag har haft olika "apparater" här hemma som motionscykel med mera men jag lessnar efter ett tag.😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

TatsuOni
12/1/18, 4:13 PM
#13

Jag tränar oregelbundet p.g.a värk och dåliga leder.

Förutom vardagsmotion så blir det styrketräning, simning och lite kondition.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Annons:
Fridaaaa
12/12/18, 8:17 PM
#14

Promenader varje dag
Mammamageappen varje dag

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: