Annons:
Etikettsömn-vila-och-avslappning
Läst 1549 ggr
[Puupää]
8/6/18, 7:50 PM

Lergigan

Har haft sömnstörningar i många år. Använder Zolpidem för insomning några nätter i veckan sedan 6-7 år. Läste dock om Lergigan, att många sovit bra på det. Och läkarna är ju livrädda att skriva ut läkemedel som kan ge beroende Jag föreslog Lergigan för min VC läkare, hade aldrig fått testa det. Och döm om min förvåning när jag vaknade på morgonen och tittade på klockan. Jag hade sovit hela natten! Det hade inte hänt på många år. Nu kanske jag vaknar en gång på natten, men kan somna om, så detta är superbra för min del. Tänkte att någon kanske kan bli hjälpt av detta, för min del var det ett Hallelujamoment 🙂. Det är verkligen jobbigt att vakna tre ggr varje natt, så nu sover jag gott. (Det är receptbelagt)

Annons:
Elmont
8/6/18, 8:01 PM
#1

För mig fungerade lergigan inte alls för sömnen, däremot har jag fått det mot ångest och det hjälpte helt okej :) Det är extremt individuellt det där men åh vad bra att du har hittat något som fungerar!

Maria
8/7/18, 2:26 PM
#2

TS har avslutat sitt konto.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Puupää
8/15/18, 6:44 PM
#3

Lergigan fungerar riktigt bra. Och då har jag fått testa många sorter. Tar dem ca 2 timmar innan sängdags.

Upp till toppen
Annons: