Annons:
Etikettpsykisk-hälsa-ohälsa
Läst 1131 ggr
Draken
7/29/18, 3:05 PM

Välkommen till min site

Jag har nyligen tagit över siten Autism iFokus, och jag har fått tillåtelse av sitevärd här på Hälsa iFokus att göra en presentation av min site.

Autism är en diagnos som kan arta sig mycket olika från person till person. Många har, tyvärr, fått den uppfattningen att om man har Autism så är man utvecklingsstörd och helt borta från omvärlden. Så är det inte, Autism är mycket mer komplicerad än vad man tror.

Jag vill, med mitt värdskap på den siten, lyfta fram vad Autism EGENTLIGEN är.

Ni är hjärtligt välkommen in på sidan. Skriv gärna i trådarna, ställ frågor eller starta egna trådar. Men det skall hållas en god ton i trådarna, inga påhopp eller stötande kommentarer är tillåtna.

https://autism.ifokus.se/

Med vänlig hälsning

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Maria
7/29/18, 3:37 PM
#1

Trevligt att sajten fått nytt liv😉

Kan man verkligen drabbas i vilken ålder som helst? Är det inte ett medfött tillstånd?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Draken
7/29/18, 5:11 PM
#2

#1 Det är jag som har formulerat mig lite fel. Ja, man föds med Autism, vad jag menar är att det kan visa sig redan i småbarnstadiet, men det kan även visa sig när man blir äldre.

Du får jättegärna ändra i min text så det blir rätt.

Tack på förhand.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Maria
7/29/18, 6:14 PM
#3

Ah, då fattar jag.🙂

Tog bord meningen Autism är något som alla kan drabbas av, oavsett ålder.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Draken
7/29/18, 11:59 PM
#4

Tack :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: