Annons:
Etiketthud
Läst 1693 ggr
akvarium123
7/15/18, 3:52 PM

Sår i rumpan??

Hej! Idag på morgonen upptäckten jag att jag nu hade fått sår i rumpan. Jag vet verkligen inte varför och det har blödit. Inte så mycket men det har blödit ifrån såret. Nu är bara frågan. Vad tror ni detta är och varför har det hänt tror ni. Kan säga att jag igår också hade ett jättehårt papper att torka rumpan med men jag kände inte att jag hade fått något sår av det. Annars är jag väldigt känslig för hårt toapapper och då kan det börja blöda lite men inte på samma sätt. Nu känns det konstigt att sitta på toasitsen med den hållningen man har. Det skaver emot känns det som. Så hur gör man för att få bort det så snabbt och smidigt som möjligt. Vad tror ni är orsaken? Kan det vara farligt för mig att bajsa tror ni ifall bakterier kommer in i såret??

Annons:
Maria
7/15/18, 4:33 PM
#1

Sår i rumpan skriver du…menar du analöppningen så är det sannolikt någon spricka som tillkommit av det hårda pappret kanske. Sedan säger du att det skaver när du sitter så jag vet inte riktigt var du menar att såret finns?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Vixxen
7/15/18, 11:34 PM
#2

Smörj med Idomin eller Silon salva.

Upp till toppen
Annons: