Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 1340 ggr
flocken
7/4/18, 3:22 PM

Svår stukning av fotled

Stod i valet om jag skulle fråga här eller inne på sport. I måndags stukade jag fotleden riktigt illa. Är svullen samt blödning på insidan av foten. Nu kan jag gå försiktigt. Vid längre sträckor kryckor. Men hur länge ska jag linda foten?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
[Wijnja]
7/4/18, 3:47 PM
#1

Jag fick gå kryckor i flera veckor

Maria
7/4/18, 4:09 PM
#2

Jag skulle lindat så länge det är svullet. Vad säger din läkare?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
7/4/18, 4:26 PM
#3

Har inte varit hos läkaren 🙈 Då skulle den varit bruten om jag skulle gå dit.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
7/4/18, 4:36 PM
#4

Ok, men linda foten så länge svullnaden är kvar och försök att ha den i högläge när du sitter ner och avlasta med kryckor så länge det gör ont när du går.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
7/4/18, 5:25 PM
#5

Pratade med en ssk o hon sa liknande. Linda så länge det känns ok. Typiskt o skada sig innan semestern.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Wijnja]
7/4/18, 6:23 PM
#6

Lätt hänt jag satte på min egna fot förra sommaren dem trodde foten va av

Annons:
flocken
7/4/18, 7:54 PM
#7

Jag ramlade i skogen när jag var ute med hundarna

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: